Jak wyróżnić swój salon w mieście? 5 pomysłów na skuteczną reklamę lokalną

materiały reklamowe do salonu urody

Baner reklamowy – niech Twój salon będzie widoczny z daleka

Baner to klasyk, który nadal działa. Umieszczony na ogrodzeniu, balkonie czy przy wejściu do lokalu, może przyciągnąć wzrok przechodniów i kierowców. Warto, by zawierał nazwę salonu, specjalizację (np. stylizacja paznokci, kosmetologia) i dane kontaktowe. Minimalistyczny projekt + dobrze dobrany font.

Naklejka na szybę – elegancka wizytówka lokalu

Dobrze zaprojektowana naklejka na witrynę to pierwsze, co widzi klientka. Powinna zawierać logo, nazwę, godziny otwarcia i ewentualnie krótkie hasło. Najlepiej sprawdza się mleczna folia z efektem piaskowanego szkła i czarnym lub szarym nadrukiem.

Roll-up przy wejściu lub w środku

To mobilna reklama, która może stać przy wejściu, na klatce schodowej lub w recepcji. Na roll-upie możesz umieścić aktualną promocję, zaproszenie do obserwowania na Instagramie lub po prostu logo z delikatną grafiką.

Logo z plexi na ścianie lub recepcji

Dodaje profesjonalizmu i klasy. Może zdobić ścianę za recepcją albo stanowić punkt centralny salonu. Takie logo świetnie wypada na zdjęciach do social mediów i buduje spójny wizerunek.

Materiały reklamowe poza salonem

Wizytówki warto zostawiać w lokalach partnerskich: butikach, kwiaciarniach, kawiarniach. Takie miejsca często odwiedzają potencjalne klientki. Dobrym pomysłem jest też współpraca z innymi lokalnymi biznesami.

Chcesz wyróżnić swój salon? Sprawdź gotowe materiały reklamowe: banery, naklejki, roll-upy i logo z plexi w naszej ofercie.

Podobne wpisy